diumenge, 23 de desembre de 2012

Planificació i gestió del projecte

Com he comentat anteriorment en una altra entrada, degut a la mala gestió dels sistemes de comunicació posats al nostre abast en aquesta pac, com en les anteriors, dels quals gairebé no n'hem fet ús per motius diversos abans esmentats, els malentesos que hem tingut han estat diversos.

Cal dir, d'entrada, que un dels membres inicials del grup va abandonar-lo per motius personals que desconeixem, cosa que, al costat del fet que no disposàvem d'una planificació del projecte ben estructurada, ens va fer replantejar tot el repartiment de tasques que havíem de dur a terme. Tot plegat, però, i degut a una comunicació a través de l'espai de debat força escassa i en certs moments força tensa, ens va portar al fet que no acordéssim el repartiment de tasques, especialment pel que fa a la redacció dels diversos apartats del wiki, gairebé fins la darrera setmana abans de la finalització de la tercera pac.

El fet de treballar tan precipitadament és el que va portar alguns malentesos i finalment a una realització real de tasques força desigual entre els membres del grup i que resta bastant lluny del que preteníem inicialment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada