dijous, 22 de novembre de 2012

Planificació i gestió del projecte

 Arran de la dificultat en la connexió dels integrants del grup i alguns malentesos, la gestió del projecte no ha anat tant bé com volíem.
Per començar no sabíem molt bé com fer una planificació, i, una vegada feta, tampoc l'hem seguit al peu de la lletra perquè ens hem endarrerit a l'hora de fer algunes activitats, cosa que ha fet endarrerir algunes entregues i, per tant, el projecte.
Així que, la meua proposta és que el primer que s'ha de fer per a la propera PAC és la planificació, ben feta. A partir d'aquí, exigir-nos més per acabar les activitats quan toca en la nostra planificació i, així, poder entregar la PAC el dia que ha fixat el consultor.
Per a la planificació d'aquesta PAC havíem fixat uns terminis potser una mica massa llargs amb la idea que tenim altres coses a fer i, així, no anar tant ofegats, però, tal com hem pogut comprovar, no ha funcionat. Per tant, penso que val la pena deixar més dies de marge al final per si sorgeix algun problema, com ha estat el nostre cas, i així després no haver de modificar la planificació ni haver de demanar més dies al consultor per acabar l'activitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada